لزوم پیوند تولید و رسانه در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»
کد خبر: 3966064
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

لزوم پیوند تولید و رسانه در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»

رئیس بسیج رسانه گیلان، سخنرانی رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید را نقشه را کشور در عرصه های اقتصادی دانست و یادآور شد: در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» به دنبال پیوند تولید و رسانه هستیم تا رکود صنعت را در ستان از بین ببریم.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز، 31 فروردین ماه در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان، با اشاره به راه اندازی گروه های جهادی بسیج رسانه در استان برای نخستین بار در کشور، اظهار کرد: تشکیل گروه های جهادی یکی از مهمترین کارهای بسیج رسانه استان در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عضو گروه های جهادی در مرکز استان و شهرستان ها به مشکلات مناطق آسیب پذیر، محروم و کم برخوردار می پردازند، تصریح کرد: شاهد خروجی مثبت راه اندازی این گروه های خبری هستیم و کارهای رسانه ای خوبی صورت گفته است.

رئیس بسیج رسانه گیلان، سال گذشته را سالی سخت برای مردم به ویژه خبرنگاران دانست و گفت: با مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی رایزنی های لازم جهت حمایت از خبرنگاران آسیب دیده از کرونا صورت گرفته و توانستیم 50 وام قرض الحسنه اعطا کنیم.

پارسا، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج رسانه با سازمان بسیج حقوقداران به منظور حمایت حقوقی از خبرنگاران خبر داد و اضافه کرد: خبرنگاران علاوه بر دریافت مشاوره حقوقی رایگان، می تواند از وکیل با تخفیف 30 تا 50 درصد استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی برای خبرنگاران، متذکر شد: سال گذشته بیش از 150 برنامه فرهنگی، آموزشی، بصیرتی، تربیتی، مهارتی و مسابقه رسانه ای در استان برگزار کردیم و در سال جاری علاوه بر کمیت به دنبال کیفیت برنامه ها هستیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان، هیئت اندیشه ورز را اتاق فکر بسیج رسانه استان دانست و گفت: هدف این هیئت ارتقای فنی خبرنگاران است لذا دوره خبرنگاری را در شرق گیلان آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه رسانه های معاند از ماه ها قبل بر روی انتخابات 1400 ایران متمرکز شده اند و از هر فرصتی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و کاهش مشارکت استفاده می کنند، ادامه داد: دشمنان با کمک رسانه های خود به مشکلات اقتصادی کشور دامن می زنند و با انعکاس درگیری های احزاب و نخبگان سیاسی ناامیدی را در جامعه تزریق می کنند تا به اهداف شومشان برسند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، از خبرنگاران خواست در انتخابات بی طرف باشند و منافع ملی را در نظر بگیرند و اضافه کرد: سعی کنید با تولید محتوا و ارائه برنامه های کاندیداها، شور و شعور انتخاباتی را در کشور ایجاد کنید و مخاطبان را امیدوار نگه دارید.

پارسا، سخنرانی رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید را نقشه را کشور در عرصه های اقتصادی دانست و یادآور شد: در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» به دنبال پیوند تولید و رسانه هستیم تا رکود صنعت را در ستان از بین ببریم. همچنین رسانه ها باید در حوزه شعار سال تولید محتوا داشته باشند.

انتهای پیام
captcha